Derfor skal du vælge Balle for alle

Har du en indre rockstjerne gemt i dig? Eller elsker du bare at spille musik? Måske har du aldrig spillet musik før? NU har du chancen!
Velkommen til skolens helt eget partyband.
Her tager vi hul på det hellige repertoire af festlige evergreens, som har sat stemningen på dansegulv i årtier, og som kommer til at sætte stemningen på dansegulvet under hele dit højskoleophold. Er du klar til at spille dine højskolevenner op til dans i Balle for alle?

Alle er velkomne uanset erfaring, så længe man har lyst til at give den gas i øvelokalet og på scenen. Ses vi til en omgang Seebach i øvelokalet til Balle for alle? Det tror vi vist nok lige, vi gør!

Jacob Mosgaard

Underviser i Musik og Balle for alle

Jacob er uddannet på musikvidenskab og har brugt utallige timer som guitarist og sanger i større og mindre jazzensembler. Derudover har han været dirigent for forskellige kor og big bands og elsker at samle folk i kor og sammenspil. Jacob har en kæmpestor kærlighed til den musikteoretiske og -historiske del af faget og lægger stor vægt på at integrere teori, historie og praksis på en organisk måde i alle fagets dimensioner. Al musikundervisning skal ifølge ham sigte efter kreativ anvendelse, og derfor fylder koncerter, komposition og improvisation en stor del af undervisningen omend man er begynder eller øvet.