Event og kulturledelse

Derfor skal du vælge Event og Kulturledelse

Event Management giver dig et indblik i, hvad det vil sige at arbejde som booker og tour-manager på tværs af projekter. Du bliver ansvarlig for afviklingen af en række højskoleaftener, hvor du skal stå i spidsen for planlægning, booking, budgethåndtering og PR. Du får stor kreativ frihed og bliver undervist af dygtige fagfolk med stor erfaring indenfor kultur og projektledelse. Vi håber også faget vil inspirere dig til at skabe kulturelle projekter efter højskoleopholdet.

Alicja Cupial-Nurnberg

Højskolelærer i Event og Kulturledelse

Alicja er en uddannet og erfaren event manager. Hun er hovedarrangør af Cold Hawaii Surf & Film Festival i Klitmøller og i 2019 var hun projektleder for den første Cold Hawaii Games. Udover det har hun 7 års erfaring i undervisning i bl.a. eventledelse; kreativitet & innovation; kommunikation på UCN i Aalborg.
Alicja har en master i Sport Management fra Real Madrid Graduate School, og bachelor i Sport & Event Management fra UCN.
Alicja kommer fra en kreativ baggrund med både musik, dans, teater og film. Hun bor i Klitmøller med sin lille familie og udover en bred interesse for kultur, er hendes store passioner surfing, snowboarding og at rejse.