Klatring

Derfor skal du vælge Klatring

Er du vild med fart over feltet? Jagter du følelsen af adrenalin, der pumper rundt i alle kroppens celler? Eller er du bare nysgerrig på, hvorfor klatring er blevet alles nye favorit aktivitet? Så er Klatring på Højskolen Mors noget for dig!

Vi starter helt fra bunden med teori, hvor du vil komme omkring alt fra “Hvorfor er det godt, at drikke en kop kaffe inden klatring?”, til hvordan du bedst muligt sikrer dine højskolevenner med sikrings-teknikker.

I praksis kommer du både til at klatre inde og ude, på klatrevæg og i træer, i bare tæer og i dine nye bedste klatrevenner: Klatresko!

Klatre-faget er både for dig, der til dagligt er mere i Boulders, end i din egen lejlighed, men også for dig, der synes, det kunne være sjovt at snuse til faget og gerne vil bevæge din krop.

Design dit eget skema, book en rundvisning eller kontakt os – vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan sammensætte dit skema HELT efter dine ønsker! Se også:

Oso Souki Bracho

Underviser i Klatring

I mere end 20 år har Oso klatret i bjerge, i træer og i klatrehaller i hele verden. For Oso er klatring en helt essentiel del af hans hverdag: “Klatring er for mig både en terapiform, hvor jeg kan få tømt hovedet, men også en direkte vej til adrenalin: Hver klatretur er for mig en konkurrence mod mig selv, og det elsker jeg!”
Oso glæder sig til at føre dig sikkert igennem klatringens verden, og lade sin klatreglæde smitte af på dig.
Email: ososouki@gmail.com