Event & Kulturledelse

DERFOR SKAL DU VÆLGE event & KULTURLEDELSE

Brænder du for at skabe kulturevents? Vil du være med til at starte en festival? Eller vil du bare snuse til kultur- og eventuniverset? – så er Kulturledelse noget for dig!

I faget kulturledelse skal du ikke bare sidde på skolebænken. Du bliver iværksætter, og du vil mærke, hvad det vil sige at skabe et projekt fra idé til virkelighed. Her kan du drømme stort og udforske din kreativitet. Faget tager dig hele vejen rundt om projektledelse, og giver dig kompetencer til at igangsætte dine egne fremtidige projekter.

Du bliver klædt på fra inderst til yderst i idéudvikling, får konkrete redskaber til at arbejde med din kreativitet, lærer at se muligheder og får et trænet øje i konfliktløsning.

I foråret F23 skal vi planlægge festivalen På Toppen, hvor du kan være med til at sætte dit helt eget præg på festivalen: Hvad skal vi spise? Hvem skal komme og spille? Og så videre.

Vil du være med til at planlægge en festival og blive bedre til at idéudvikle? Så ses vi til Event & Kulturledelse på Højskolen Mors.

Mette Damiri

Forstander og underviser i Event & Kulturledelse

Mette er musiker, sanger og hestepige.

Hun har en master i kulturledelse fra Rome Business School, og er dermed enormt skarp på alt, hvad der rør sig indenfor kulturledelse. Som leder og Forstander af Højskolen Mors arbejder Mette hver evigt eneste dag med forskellige former for kulturledelse,

Email: mettedamiri@gmail.com

Ida Storm Frøslev Hansen

Underviser i Event & Kulturledelse

Ida har i mange år arbejdet i kulturindustrien – både med teater og musik, men i de seneste år har hun arbejdet i modeindustrien, hvilket har givet hende en stor erfaring indenfor kultur- og eventarbejde.

Ida har været SoMe-manager for flere store virksomheder, og er dermed meget opmærksom på mediernes (og herunder influenternes) betydning for kultur og events.

Ida vil lære dig alt om ALT-tekster, influencer-forhandlinger og andre SoMe-hacks, der er en relevant del af PR-arbejdet omkring kultur og events.

Email: ida@hojskolenmors.dk

Book en rundvisning