Det svedige fag

Derfor skal du vælge Det svedige fag

Er du vild med at få sved på panden? Det er vi også på Højskolen Mors, og vi vil faktisk godt love dig for, at det er endnu federe, når du får det sammen med dine højskolevenner på dit højskoleophold.

I Det Svedige Fag dyrker vi alternative former for klassiske sportsgrene, atletik og lege. Det kan være fodbold, volleyball, rugby, sumobrydning, skiskydning, kuglestød, disc golf, gymnastik ect. Vi leger og konkurrerer med hinanden med høj intensitet. Vi skærper færdigheder som taktik, teknik, motorik, overblik og samspil. Vi optimerer spillet i fællesskab, så det er så sjovt, fair og ikke mindst så svedigt som muligt.

Faget er både for dig, der ikke kan lade en bold ligge, når du går forbi en, og for dig, der egentlig ikke er helt tosset med sportens verden – ALLE kan være med i Det Svedige Fag, og vores underviser vil sørge for at møde dig på præcis dit niveau.

Er du helt tosset med at bevæge dig? På Højskolen Mors kan du få bevægelse på skemaet hver evigt eneste dag med fagene Yoga, Krop & Bevægelse og vores hovedfag Udeliv.

Design dit eget skema, book en rundvisning eller kontakt os – vi glæder os til at høre fra dig!

Sammensæt dit eget skema. Se også:

Underviser i det svedige fag

Johannes Vilbjørn Røllike

Johannes er uddannet filminstruktør fra Super8 og har flere års erfaring som underviser bag sig, bl.a. fra Station-Next og Askov Højskole. Han elsker, når elevernes ambitioner får vokseværk under en medrivende filmproduktion.
Udover filmproduktion er Johannes også tosset med sportsverdenen, bevægelse og sved på panden, og derfor glæder han sig også til hver evigt eneste gang, I skal mødes ude på plænen til en omgang Det Svedige Fag.

Mail:
jg@hojskolenmors.dk