Mød ELEVBESTYRELSEN

Regitze Elklit Kristensen

Forperson

Regitze er 25 år, og er en rigtig ildsjæl for Højskolen Mors. Det var faktisk helt tilfældigt, at Regitze endte på Mors, da hun  var skrevet op andetsteds, men det kunne i sidste ende ikke lade sig gøre – til hendes held!

Til daglig er Regitze at finde i Aarhus, hvortil hun flyttede, da hun var færdig med højskolelivet (for nu), efter to ophold – hhv. E22 og F23. Men oprindeligt kommer Regitze fra Storkøbenhavn.

Da E22 fortsat var i gang, gik det meget hurtigt op for hende, at det ene ophold ikke ville være nok, og hun ville også gerne opleve at gå lysere dage i møde og se andre højtider samt årstider udfolde sig på Mors.

Udover en kæmpe kærlighed til Mors og højskoleånden dyrker Regitze også sit sociale liv derhjemme, hvor hun elsker at gå ud med nye og gamle venner. Hun arbejder som center koordinator, og nok aldrig bliver rigtig træt af af have mange bolde i luften. Af interesser er madlavning er noget af det som fylder allermest, og nye opskrifter skal altid udforskes, det gælder også diverse krea-hobbyer, som hun aldrig helt har tålmodighed til at mestre – men hun har det sjovt!

Karen Mølgaard Rasmussen

Årgangsrepræsentant F23

Karen er 23 år og fuldblods århusianer. Jeg tog en pause fra mit studie på Arkitektskolen for at komme på højskole. Her havde jeg et helt fantastisk ophold på Mors langt væk fra by, travlhed og hverdag, hvor jeg kunne snuse til permakultur og lære om kærlighed og skam med faget Hvad så verden?

I elevbestyrelsen er jeg årgangsrepræsentant for min årgang F23.

Sidsel Louise Dahl

Bestyrelsesmedlem

Sidsel er 24 år og bor i Aarhus.

Til dagligt flipper Sidsel bøffer på den lokale rasteplads, og render lidt til spejder når der er tid til.

Sidsel blev valgt ind i bestyrelsen i Foråret 2022. Hvor hun også selv gik på Højskolen Mors.“I mit bestyrelsesarbejde vil jeg gerne bidrage til at holde højskole stemningen i live, og bygge bro på tværs af årgange, med fede arrangementer”

Mads Kildholt

Bestyrelsesmedlem

Mads er 29 år og bor i København med sin kæreste og deres kat. Han er uddannet fysiker og elsker revy, især FysikRevyen. Mads er en mester inden for genren fysik-standup og har optrådt på standupscener rundt omkring i landet.
Mads blev valgt ind i bestyrelsen i 2023 som menigt medlem, efter at have gået på højskolen i efteråret ‘22. Her havde han hovedfagene Teater og Forfatterværksted.
Emilie Ulrich Frydendahl

Næstforperson & årgangsrepræsentant E22

Emilie er 24 år, bor i Aarhus og holder pause fra sit studie i molekylærbiologi på Aarhus Universitet.

I bestyrelsen er hun valgt som suppleant ved valget i 2023 og årgangsrepræsentant for E22 og varetager dermed kommunikationen mellem E22 og elevbestyrelsen.

Emilie elsker at spille musik, at se og lave film og få forskellige kulturelle oplevelser. Emilie gik på Højskolen Mors i E22 og havde film og keramik som hovedfag.

August Lind Neider

Bestyrelsesmedlem & Kasserer

August er 22 år gammel, er oprindelig opvokset i Sydtyskland og bor I København, hvor han til dagligt læser en Bachelor i International Business and Politics.

I bestyrelsen Indtager han rollen som kasser og er dermed blandt andet ansvarlig for Foreningens regnskab og at alt det økonomiske generelt hænger sammen.

Hvis han ikke har travlt med at læse en million siders tekst på Uni-Biblioteket, så synger han i kor, spiller fodbold og elsker at rejse og vandre i naturen.

August gik på Højskolen Mors i Efteråret 2021 og Foråret 2022 og havde Musik, Teater og Udeliv som Hovedfag.

Alberte Anine Bøcker

Bestyrelsesmedlem

Alberte Anine er 22 år gammel, og læser til dagligt Statskundskab på AU. Når hun ikke sidder begravet i bøgerne bruger hun sin tid på lidt for mange foreninger og prøver at udforske hvor mange dele af kultur og teaterlivet i Århus, der tilbyder studierabat.

Anine blev valgt ind i bestyrelsen i 2023 som menigt medlem, efter at have gået på højskolen i foråret ‘23. Her var hendes hovedfag Teater og Keramik.

Karoline Denning

Årgangsrepræsentant E23

Karoline er 22 år gammel og læser dansk på Københavns Universitet.

Hun er årgangsrepræsentant for E23 og varetager derfor kommunikationen mellem E23 og elevbestyrelsen.

Karoline er vil med alt skrivning, læsning og kultur. Derudover er hun ret glad for at organisere og planlægge ting og sager.

Karo havde teater og politisk eksistens da hun gik på E23.