PITSTOP

PITSTOP – TILSKUD TIL TÆNKEPAUSE

Ta´et pitstop på Højskolen Mors

Måske er du godt i gang med din videregående uddannelse? Måske har du brug for at bremse op og tænke dig om? Måske er du kommer i tvivl om dit uddannelsesvalg var det rigtige for dig? Eller måske trænger du bare til et pause fra hverdagens hamsterhjul? Du er ikke alene. Mange studerende får undervejs i deres studie brug for et pusterum. Måske dit pusterum skal foregå på en højskole? På Højskolen Mors kan du for en tid udskifte de tunge bøger og stressende eksamensperioder med et højskoleliv i noget af Danmarks absolut smukkeste natur.

Hvorfor pitstop?

På Højskolen Mors kan du holde ind til siden og tage et halvt års pitstop. Her er det lysten, der driver værket, og måske er et ophold med fokus på fællesskab, nye udfordringer og fagligt samvær netop den saltvandsindsprøjtning, du har brug for, før du kan vende tilbage til studiet, afklaret og med ny energi?

Et pitstop er i udgangspunktet et normalt højskoleophold, hvor du sammen med andre højskoleelever fordyber dig og prøver dig selv af inden for forskellige fag og aktiviteter. At opholdet er et pitstop betyder, at du bruger højskoleopholdet til at genvinde motivationen og lysten til at studere, eller til at opkvalificere dit omvalg, hvis du har fortrudt din nuværende uddannelse. Det skal ikke ses som en udvej fra dit studie, men nærmere en genvej til at finde tilbage til lærelysten.

Økonomi

Som pitstop-elev får du 400,- i rabat pr. uge. I særlige tilfælde er der mulighed for ydereligere rabat, kontakt os for at høre mere om dette. Pitstop-ordningen kan ikke kombineres med andre rabatter.

Kom og besøg os eller få en virtuel rundvisning!