praktiske informationer

Tilmelding og betaling for korte kurser

Når du tilmelder dig et kort kursus, vil du blive opkrævet en depositum på 500 kr. Herefter modtager du en mail om, at vi har modtaget din tilmelding. Først når depositum er betalt, er din tilmelding endeligt bekræftet. Tilmeldingen er bindende. Depositum tilbagebetales ikke ved afbud. Ca. 4 uger før kurset sender vi dig et detaljeret kursusprogram på mail samt en opkrævning på restbeløbet. Du kan vælge at betale det samlede kursusbeløb med det samme, hvis du foretrækker det. Hvis du melder afbud til kurset senere end 6 uger før start, kan du ikke få den indbetalte kursuspris tilbage fra højskolen.

Hvis du melder afbud til kurset senere end 6 uger før start, kan du ikke få den indbetalte kursuspris tilbage fra højskolen. Vi opfordrer dig til at tegne en afbudsforsikring i forbindelse med sygdom ved dit  eget forsikringsselskab.

Vi sender før kursusstart en deltagerliste ud til alle tilmeldte på kurset. Din adresse vil fremgå af denne liste, med mindre du har krydset af “Nej til adresse på deltagerliste”, dit navn vil altid fremgå af listen.

Hvordan bor vi?

Du bliver indlogeret på ene-, dobbelt eller tre-personersværelse på enten ”Bjerget”, ”Bakken” eller ”Dalen” – som er vores 3 beboelsesfløje. Der er køkken og stor rummelig opholdstue i hver beboelsesfløj, og alle værelser er indrettet med boxmadrasser, skrivebord og tøjskabe. Vores bad- og toiletfaciliteter er nyrenoverede i alle tre fløje. De er placeret, så der er let adgang fra værelset. Badeværelserne har alle seperat toilet og man deler badeværelse med maks. 5 personer.

Beboelsesfløjene er hyggeligt indrettet i sommerhus/højskolestil med den skønneske natur lige udenfor vinduet. Sengetøj kan lejes af højskolen for 100,-.

Se mere om livet på højskole her.