Sangskrivning/producer

Derfor skal du vælge sangskrivning & producer faget

Måske tager vi udgangspunkt i et beat, måske i en fed akkordrundgang, måske i en idé til en tekst. I sangskrivning og musikproduktion er det kun fantasien, der sætter grænser!

Du bliver kastet ud i skriveøvelser, der sætter gang i den sproglige fantasi. Du lærer at skabe musik og tekst sammen med andre, og I får mulighed for at sparre med hinanden og arbejde sammen om at skabe nye værker. Det handler også om, hvad du vil som sangskriver, og hvordan vi kan hjælper dig derhen.

Vi arbejder både med at lave musik med udgangspunkt i computer og akustisk. Endelig skal vi selvfølgelig indspille noget af den musik, der bliver lavet for hinanden og til cafeaftner. Der er adgang til skolens studie 24/7!

Øh, hvad hvis man ikke har prøvet det før? Ligemeget! Du behøver ikke at være en mester til at spille instrumenter, eller have skrevet og produceret en masse sange. Så længe du har lysten, er nysgerrig og har mod på det, så er det er alt, der skal til!

Er du helt tosset med musik? På Højskolen Mors kan du dykke seriøst ned i musikkens verden med musik på skemaet hver evigt eneste dag. Vælg Musik som hovedfag og suppler med de mange musikvalgfag, der kan vælges på Højskolen Mors: Musikteori og brugsklaver, stemmetræning, funk/blues bandverdensmusik og kor

Design dit eget skema, book en rundvisning eller kontakt os – vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan sammensætte dit skema HELT efter dine ønsker! Se også:

Underviser i sangskrivning/produceR

NIKOLAI SEIDELIN

Det er magisk at undervise i sangskrivning og producer.Jeg elsker at se musik og tekster spire op, og se dem folde sig ud på når vi spiller for hinanden, spiller til cafeaftner og i færdige studieproduktioner. Jeg har mange års erfaring i at undervise i sangskrivning og producer. Jeg er udgivet på pladselskaber som  co-writer, studiemusiker og producer på udgivelser i Danmark, Tyskland, Italien og Cuba, den erfaring vil jeg gerne bruge på at få musikken og teksten bragt så langt som muligt.

Besøg os eller få en virtuel rundvisning!